Bezig met laden...

Antwoorden op veelgestelde vragen

Toegang tot veelgestelde vragen per onderwerp

Zijn er MODYF winkels ? Kan er een vertegenwoordiger van MODYF langskomen ?

Er is geen MODYF winkel en er zijn ook geen vertegenwoordigers die een bezoekje kunnen brengen aan de klanten. MODYF is gespecialiseerd in verkoop op afstand op internet en via catalogi. Ontdek al onze artikelen door onze onlineshop te bezoeken op https://www.modyf.be/nl/

U bent niet zeker dat de kwaliteit van een bepaald item aan uw eisen voldoet ?

Er is helemaal geen risico verbonden aan op afstand kopen bij MODYF, duizenden professionals hebben het reeds getest!

Ontdek de Modyf-garantie

Bij ons bent u ofwel tevreden, of u wordt 100% terugbetaald binnen 15 dagen, te tellen vanaf het moment dat u het pakket ontvangen heeft. U kan ook een "proefbestelling" plaatsen en de kleding terugsturen als u niet helemaal tevreden was, u zal dan volledig terugbetaald worden.

Een pasbestelling plaatsen
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik het terugvinden ?

U heeft de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord te genereren op onze website. Hiervoor heeft u het mailadres nodig dat u aan ons gecommuniceerd heeft tijdens uw inschrijving. Hoe kan ik dit doen?

  • Om in te loggen moet u uw mailadres invullen in het daarvoor voorziene veld
  • Uw wachtwoord zal ook gevraagd worden. Als u uw wachtwoord niet meer kent, verzint u gewoon een nieuw.
  • Het volgende bericht zal dan verschijnen Bent u uw wachtwoord verloren ?
  • Klik op deze link en laat u door ons begeleiden
  • U ontvangt onmiddellijk een nieuw wachtwoord via uw e-mail

Mijn wachtwoord opnieuw instellen

Hoe weet ik hoe ver men staat met de levering van mijn bestelling ?

U kan de vooruitgang van uw bestelling volgen via Mijn account (toegang via de bovenkant van het scherm). Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in en klik dan op Follow-up van mijn bestellingen.

U ontvangt een bevestigingsbericht zodra uw pakket behandeld wordt in het netwerk van de vervoerder (gemiddeld één dag vóór de levering van uw pakket).

In drukke periodes kan ons logistiek centrum vertragingen oplopen bij het voorbereiden van pakketten. Omwille van transparantie, informeren we u in real time over onze mogelijkheid om uw bestelling te leveren (tot max. 7 werkdagen).

Mijn bestelling volgen
Wat moet ik doen om mijn eerste online bestelling te plaatsen ?
  • Als de u gewenste producten gevonden heeft, voegt u ze toe aan uw winkelwagen, hierna valideert u uw bestelling
  • Als u uw eerste bestelling plaatst, moet u eerst een account op de website creëren. Als u reeds klant bent bij Modyf, moet u ook eerst een account creëren. Dit is nodig om een veilige betaling uit te voeren en het account geeft u tevens de mogelijkheid om uw online bestelling op te volgen
  • Aan de bovenkant van het scherm ziet u de boodschap Nieuwe klant - een account creëren. Klik hierop om doorgestuurd te worden naar het formulier om een account te creëren
  • Natuurlijk vult u enkel de eerste keer het hele formulier in
  • Voor het valideren van uw bestelling en het leveradres, volgt u de aanwijzingen die op het scherm verschijnen. Zodra de bestelling geplaatst is, zal u een bevestigingsmail ontvangen
Alle informatie over uw eerste bestelling
Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
  • U bent particulier: U ontvangt uw factuur in pdf automatisch per e-mail. Controleer of de e-mail niet in uw spamfolder terecht is gekomen
  • U hebt een zakelijk account: U hebt een zakelijk account: uw factuur wordt toegestuurd per post.

In beide gevallen staat onze klantenservice volledig tot uw beschikking via info-nl@modyf.be